Positive vibes | 100 dolog, amit szeretek


Hey, manók! Mára egy rendhagyó poszttal készültem, elvégre nem vagyok az a listázós fajta, általában inkább írok egy kisregényt, ha van valami mondanivalóm, de az elmúlt pár hétben több kedvenc blogomon – nevezetesen a Metaforaszennyezésen, a Neverhood’s Diary-n és a Three Pointsof View-n – is felfedeztem egy bizonyos bejegyzést, ami mellett nem tudtam elmenni szó nélkül. Tény, hogy szerintem a 100 dolog, amit szeretek valahogy inkább a pozitív bloggerek posztja lenne, ami én őszintén megvallva távolról sem vagyok, mégis, ezeket a listákat olvasva olyan szinten telítődtem inspirációval, hogy úgy döntöttem, teszek vele egy próbát én is, ennek megfelelően pedig az elmúlt hetekben szorgalmasan jegyzeteltem le minden felötlő gondolatomat a számomra boldogító dolgokról. Memorizáltam szavakat a suli mosdójában, hogy ne felejtsem el őket, mire szerzek egy tollat, ugrottak be gondolatok olyan gyorsan egy-egy random tárgyról, hogy aztán fénysebességgel szaladtam át a fél házon a jegyzetfüzetemhez, s végül az is megszokottá vált, hogy post-it tömbök sorakozzanak az éjjeliszekrényemen, készen várva egy megvilágosodásomra. A helyzet az, hogy rengeteg csodálatos dolgot természetesnek veszünk, és nem igazán gondolkodunk azon, mennyire jók is, éppen ezért olyan nehéz akarva összeszedni őket egy csokorba… ennek ellenére eljutottam arra a pontra is, mikor már szelektálnom kellett a száznál is több gondolat közül. Megküzdöttem, de végsősoron kimondottan élveztem megírni ezt a posztot – remélem ti is hasonlóan éreztek majd, ahogy azt is, hogy ez a „pár” gondolat segít, hogy jobban megismerjetek. Soooo… let’s see! Szeretek....

… nyerni egy vitában
… mikor rám bíznak egy titkot
… elterülni a frissen áthúzott ágyneműn
… felvenni a frissen mosott pizsimet
… mikor kibontom az éjszakára befont hajam, és hirtelen megcsap a samponom almaillata
… tudni valamit, amit más nem tud
… megmosolyogtatni valakit, aki ritkán mosolyog
… együtt nevetni valakivel
… elkészülni egy verssel
… produktívan tölteni egy napot ez mondjuk nem gyakori nálam



… hajnalig sorozatot nézni
… korán kezdeni a szombatot, hogy tovább tartson (Virág logika szerint)
… könyvtárba járni
… régi versesköteteket olvasni
… csokis sütis videókat nézni
… a mosolygó kisbabákat
… beoltani valakit a cinizmusommal
… montázsokat készíteni a posztok elejére
… belebújni a kályhán megmelegített farmerembe (aztán szenvedni egy instant égési sétülést,  mikor rájövök, hogy enyhén túlmelegítettem, a nadrágszáram pedig enyhén tapad vádlitájékon. Viszlát, láb, szerettelek!)
… színházba járni



… nosztalgiázni
… sötétbordóra rúzsozni a számat (amit kábé mindenki más utál rajtam, engem leszámítva, na de mindegy)
… teljesen egy könyv sodrásába kerülni
… kávézni
… bioszon inni meg a büfében vett teámat
… szemeket rajzolni mindenhova
… elsőre, hallás után megérteni egy angol dalszöveget
… behúzni a kezem a pulcsim ujjába
… feketére lakkozni a körmeim
… a fehér-kék virágos nyári ruhámat



… fantáziálni és képzelegni
… józannak maradni és tisztán látni
… olyan emberekkel beszélni, akik előtt nem titok, milyen mocskos a fantáziám (pontosabban az enyém is xd)
… arra gondolni reggel betegen, hogy a többiek már fizikán szívnak
… befejezni egy igazán jól sikerült értékelést
… a hatalmas alvópólókat
… olyan számot hallgatni, amit négy-öt éve szerettem, ezáltal picit visszacsöppenni az akkori életembe (amit utáltam, de azért mégis jól esik)
… a basic fekete pólókat
… az ananászos Tibi csokit
… az aszalt papayát és ananászt



… anyukámat és a testvéreimet
… a Törpenyuszimat (igen, te vagy az, Nyúl <3)
… a halvány fényeket
… az agymenéseimet
… a jó hosszú öleléseket
… a szarkazmust, és mikor valaki képes érteni, mikor így beszélek
… tornázni hajnalban
… tervezgetni a rendszerezett életemet (ezek a tervek pedig rendszerint szigorúan tervek maradnak)
… a villamosokat
… a párolt brokkolit (meg úgy összességében a párolt zöldségeket)



… egy nagy vödör KFC-s csípős csirkeszárnyat
… 2017-et, úgy, ahogy volt
… a sárga Origós bögrémet mert megszenvedtem érte xd – meg úgy általánosságban, minden bögrét
… átrendezni a könyvespolcomat
… sütit sütni (de megenni még jobban, muhaha)
… a göndör hajat
… a kedvenc tanáraim elismerését
… a költészet hatására máshogy tekinteni mindenre magam körül
… a barátaim
… a nagy, fekete madarakat


… a szimmetriát
… kedves kommentre lelni egy bejegyzésem alatt
… az örökzöldeket és tulipánokat 
… a rendet
… a romantikus nem nyálas, de bonyolult jófiúkat és a művészeket a könyvekben
… a musicaleket
… a pörgős szoknyákat
… magamra ismerni egy dalszövegben
… a karácsonyt
… gyümölcssalátát készíteni – és enni – nyáron



… a sajtos tésztát (meg a bolognait és milánóit… az igazat megvallva elég tésztás vagyok)
… a mechanikus angyalos nyakláncomat
… a sárgadinnyés rágót
… az északi országokat
… a telet és a tavaszt (meg ha tudja mindkettő, hogy hogyan illik viselkednie avagy takarodj már, eső/hó, március van)
… az Ally McBeal beteg humorát
… átmenni a fahídon a Körös felett
… a csengő hangját, mikor épp könyvet várok
… az Operaház fantomját
… a frissen nyírt fű, a benzinkút, az eloltott gyertya és a tél illatát



… a karamella illatú ajakápolómat
… a romantikus regényeket (surprise-surprise)
… sütés közben zenét hallgatni
… a spanyol nyelvet
… ropogó hóban sétálni
… a Disney meséket
… a hosszú metélttésztát a húslevesben (mégpedig jóóó sokat)
… mikor a reggeli, nyári nap átsüt az egész étkezőn
… kézen fogva sétálni
… mikor van időm reggel indulás előtt nyugalomban megreggelizni



… könyveket válogatni anyukám könyvespolcáról
…Blaine és Kurt párosát a Gleeben
… az epres limonádét (és miközben iszom, megközelítőleg hatvanszor elmondani Nyúlnak, hogy imádom a limonádét)
… a nyelvi karácsonyt
… fagyit, minden mennyiségben
… az étcsokis müzlit
… a barna szemeket
… hasznosnak érezni magam
… ha kielégítik a fenenagy kíváncsiságomat
… egy történet első oldalát írni



Na, gondoljátok, hogy ezek alapján van bennünk valami közös? ;) Ti milyen apróságokat szerettek a mindennapokban? Tudom, hogy nehéz feladat, de ezzel kihívom a posztra valamennyi olvasómat aki itt volt, és időt szánt arra, hogy ezt a listát átbogarássza… hajt a kíváncsiság, ugyanakkor csodás érzés az embernek az örömteli dolgokra fókuszálni, és kívánom, hogy erre mind rájöjjetek! Ezerpuszi, virágszálaim! <3

*Lábjegyzet: visszaolvasva azt hiszem, kínosan sok boldogságot köszönhetek az evésnek. Tegye fel a kezét, aki meglepődött. Vagy mindenki lusta disznó, vagy tényleg folyton eszek. Utóbbira tippelek.

*Lábjegyzet kettő: miután én vagyok a második legnagyobb nyelvtannáci, akit ismerek, nem tudok elmenni szó nélkül amellett, hogy a listát indító „szeret” igénk a különböző pontokhoz vegyesen tartozik olykor alanyi, olykor tárgyas ragozással, így egyszerűen nem lehetett mindenhol helytálló egyféle alakban… ezt pedig valószínűleg magasról leszarja rajtam kívül mindenki, de nekem rettenetesen bántja a szemem. Sorry.

8 megjegyzés:

  1. De örülök, hogy megcsináltad:D Nagyon jó volt olvasni, sokon magamra ismertem:))

    VálaszTörlés
  2. "… olyan emberekkel beszélni, akik előtt nem titok, milyen mocskos a fantáziám (pontosabban az enyém is xd" - gyere babám, beszélgessünk, sálálááá xddddddd

    " …együtt nevetni valakivel" - nos, jó tudni, hogy te is leborulsz a székről a röhögéstől, amikor visszaolvasod magad, nem csak én, amikor olvasom a bejegyzést. :'DDDDD

    Ps. csodálatosak ezek a képek, meg olyan jó hangulatuk van. :))

    Pps. Már vártam, mikor jelzed, hogy szabad vinni a posztot...szerencsére nem kellett csalódnom. Engedélyeddel és a forrásmegjelöléssel én is megcsinálnám. ^^


    Puszillak: Everglow (CoaBs)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!Nagyon sok dolgot szeretek ezek közül én is, még enni is! Pacsiii :)

    VálaszTörlés
  4. Tök jó lett, én is sok mindenben ismertem magamra :)) Egyszer én is készítettem egy százas listát egy füzetbe, de ezeket a posztokat látva kezdek gondolkodni rajta, hogy újragondoljam azt az egykori listát és csinálni egyet a jelenlegi kedvenceimről a blogra ^^

    VálaszTörlés
  5. Na, ez volt a véglöket. Én is nekilátok ennek a listának. :) Igazából rengeteg mindent szeretek én is a listádról. Kedvencem az első: Nyerni egy vitában. Eddig meg sem fordult a fejemben mennyire szeretem az érzést. :D

    ui gyönyörű képek

    VálaszTörlés
  6. Szuper lista lett! ^^
    Annyira örülök, hogy ilyen sok embert sikerült inspirálnom a bejegyzéssel. :3

    VálaszTörlés
  7. A szombat tényleg hosszabb, ha korábban kezdődik :D

    VálaszTörlés

Instagram